به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد گفت: سامانه تلفن گویای 141، آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محورها، انسداد یا محدودیت تردد در محورها و سایر اطلاعاتی چون مسیر و مسافت سفر، ثبت شکایت در بخشهای حمل و نقل و راهداری را به تماسگیرندگان ارائه میکند.
وی شکایت یا پیگیری شکایت حملونقلی اعم از باری و مسافری و همچنین وضعیت جوی را بیشترین موضوعاتی نام برد که از سوی کاربران جادهای مطرح شده است.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای سیستان و بلوچستان با توجه به اینکه این سامانه قابلیت دریافت، ثبت و ارائه کد پیگیری جهت شکایات مطرح شده در بخشهای حمل و نقل و راهداری را دارد، افزود: کارشناسان مرکز مدیریت راهها به صورت شبانهروزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جادهای در خصوص وضعیت راهها و حملونقل جادهای هستند.